Stěhování kanceláří nemusí být nic složitého, pokud víte, jak na to. A obrátit se na nás a svěřit se do rukou našich profesionálů je v tomhle případě ta nejlepší volba. Garantujeme vám pojištění a nízké ceny stěhování kanceláří v Brně, díky naší dlouholeté praxi máme zkušenosti v oboru, kterými jsme přesvědčili již nejednoho zákazníka. Vaše stěhování se tedy z noční můry, která vás pronásleduje, promění na bezproblémovou záležitost s hladkým průběhem.
Naše firma DYMAS – STĚHOVÁNÍ KANCELÁŘÍ BRNO vám bude vždy k dispozici a bude tu pro splnění veškerých vašich představ o komfortním stěhování. Díky kombinaci širokého spektra služeb vám poskytneme v rámci jedné firmy odlišné operace, například demontáž nábytku na místě, spojení na sběrný dvůr kvůli likvidaci nepotřebného materiálu i zapojení zařízení v novém místě. Pokud bude plán stěhování kanceláře dopředu pečlivě připraven, nemusí se zákazník o nic starat sám. Rádi poskytneme doplňkové služby jako je malování místností, úklid, pokládka podlah nebo IT servis.
Pokud jsme vás stále ještě nepřesvědčili, pak vám sdělíme, že jsme součástí mezinárodní stěhovací sítě, můžeme tedy kombinovat podporu lokálních partnerů a zajistit dopravu v rámci celého světa. V neposlední řadě disponujeme širokým sortimentem obalového materiálu, ve kterém najdete běžné i specifické obaly. Zkonzultujeme s vámi zvláštní položky a vybereme vhodné řešení pro atypické předměty nebo složité konstrukce. K dispozici budou také vratné přepravky.
Statistiky ukazují, že z praktických důvodů bývá nejčastějším dnem pro stěhování kanceláře Brno zvolen pátek či sobota. Za měsíce je to potom prosinec či období letních prázdnin. My tu jsme pro vás ale kdykoli. Záleží jenom na vás, jak se rozhodnete a na kdy celou akci domluvíte. Důležité je kontaktovat nás předem, abychom si ujasnili veškeré podmínky a nastavili jasný plán. Nezapomeňte, že štěstí přeje připravenému a v tomto případě to platí dvojnásob. Maličkosti, které zařídíte v předstihu, jako je zajištění parkovacího místa pro stěhovací dodávku, kontrola průchodnosti dveří, seznam všech předmětů či dobře zvolený čas mohou při stěhování kanceláře ušetřit spoustu nepříjemností a času.
,,Náš zákazník, náš pán.“ Čekáme na vás v Brně a těšíme se na spolupráci.