Dnešní doba je dobou konkurence. Na trhu totiž existuje bezpočet „podnikatelů“, kteří se snaží prostě vydělat. Co je ale od sebe odlišuje? Kromě jejich cen, a hlavně kvality nabízeného zboží či služeb? No přeci skvělá reklama! Jak zajistit, aby ta vaše byla prostě ta nejlepší, nejefektivnější a vy jste se na tom vratkém mostě přes podnikatelskou řeku suverénně udrželi?
Dejte šanci letákům
I když – spíše by se dalo říci, že letáky dají šanci vám. Zajistí vám totiž, abyste se dostali do podvědomí cílovým skupinám. Nejlepší skupinou lidí, na které byste měli vsadit jsou ti, kteří chodí každodenně okolo vašeho podniku či ti, kteří bydlí okolo. Jak je tedy zaujmout?
Rozdávejte letáky na ulici – prostě a jednoduše si stoupněte před vás podnik a oslovujte kolemjdoucí s vaší skvělou nabídkou. Vsaďte na to, že minimálně polovina z těch, kteří okolo vás projdou, chodí okolo vašeho podniku pravidelně – tudíž je velká pravděpodobnost, že jejich příští kroky povedou přímo k vám.
Rozdávejte letáky do schránek – pokud je blízko vaší prodejny sídliště, máte prakticky vyhráno. „Oběhněte“ veškeré schránky a dejte ostatním vědět, že jste tady pro ně – a že nemusí chodit ani moc daleko. Klidně si nechejte natisknout i menší letáky, které se vlezou do schránek. Tisk A6 letáků je pro takovou prezentaci perfektním rozměrem.
Nicméně, letáky či tisk kalendářů s vaší reklamou, které můžete postavit na každý stůl či vyvěsit na zeď každé kanceláře, nejsou to jediné, co si můžete nechat vytisknout. Nejenom vaši společnost, ale i třeba své životní události si můžete nechat vrýt do paměti. Využijte například tisk svatebních či tisk maturitních novin. Nejenom vy, ale všichni vaši hosté budou mít památku na tento váš den na celý život.
Nebojte se tedy malé investice – je to přeci investice do budoucna – a ta je přeci k nezaplacení!